Welkom

'DESIGNING HIGH-PERFORMING ORGANIZATIONS'

...WANNEER KUNNEN WE HELPEN?

Wanneer u met volgende vragen zit:

    • Welke richting dient mijn bedrijf/organisatie uit te gaan om de concurrentie voor te blijven? Welke competitieve strategie dienen we als bedrijf te ontwikkelen?
    • Welke zinvolle beloftes moeten we naar bepaalde klantengroepen maken om de concurrentie voor te blijven? Welke waardepropositie dienen we te ontwikkelen?
    • Hoe kunnen we de beloftes die we naar klanten maken, ook zo efficiënt mogelijk realiseren? Welk duurzaam kwaliteitssysteem dienen we te ontwikkelen en te implementeren?
    • Hoe kunnen we op een zeer makkelijke en betrouwbare wijze ons presteren opvolgen? Welk performantiemeetsysteem dienen te ontwikkelen en te implementeren?

"Supporting business excellence by measuring performance"

Wanneer u met volgende zaken geconfronteerd wordt:

  • U stelt vast dat uw omzet en winstgevendheid het de voorbije jaren minder goed doen.
  • U heeft geen zicht op wat kwaliteit juist betekent voor uw klanten, en u heeft bijgevolg ook geen idee hoe goed u presteert op die verschillende kwaliteitselementen.
  • U heeft te maken met veel inefficiëntie in uw organisatie. U werkt zeer hard, maar er blijft bijzonder weinig marge op het eind van de rit over.
  • U wilt uw efficiëntie in uw organisatie verbeteren alvorens uw financiële marge aangetast wordt.
  • U hebt de laatste tijd meer klachten van ontevreden klanten.
  • U verliest marktaandeel aan nieuwe of bestaande concurrenten, en u weet niet goed welke acties u dient te ondernemen.